برترین های ایران(the greatest)

محمد حسین فولادیان

برترین های ایران(the greatest)

محمد حسین فولادیان

برترین های ایران(the greatest)

یک جمله زیبا از طرف خدا: قبل از خواب دیگران را ببخش و من قبل از اینکه بیدار شوید ،شما را بخشیده ام


بنده من سوگند به روز وقتی نور می گیرد و به شب وقتی آرام می گیرد که من نه تو را رها کرده ام و نه با تو دشمنی کرده ام.(سوره ضحی آیه 1 الی 2)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بنده من این عادت دیرینه ات بوده است ،هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید از من نا امید شده ای (سوره اسرا آیه 83)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بنده من مرا به یاد می آوری؟ من همانم که بادها را می فرستم تا ابرها را در آسمان پهن کنند و ابرها را پاره پاره به هم فشرده می کنم تا قطره ای باران از خلال آنها بیرون آید و به خواست من به تو اصابت کند تا فقط لبخند بزنی و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران،نا امیدی تورا پوشانده بود

محمدحسین فولادیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی